- Kampanjstruktur
- Prospektregister
- Minnes-/högtidsgåvor
- Egen insamling
- Produktförsäljning
- F2F
CRM för insamling
Läs vår guide ”Kravinsamling för idéburna organisationer". I den här handboken har vi samlat de vanligaste frågorna från våra kunder och de bästa insikterna från våra författare med flerårig erfarenhet av kravinsamling.
Automatiserat CRM
för insamlingsorganisationer
S2FtcGFuag==
- Segmentering
- Förvalda urvalsgrupper
- Stoppkoder
VXJ2YWw=
- OCR-märkta brev
- E-post
- Sms
- Sociala medier
VXRza2ljaw==
- Bankgiro/Plusgiro
- Swish
- Payex
- Dibs
- Autogiro
- Avstämning
SW5iZXRhbG5pbmclMkZFa29ub21p
- Beloppsgränser
- Kampanjstyrt
- Antal tack/år
- Utskicksmedia
VGFjay1ydXRpbmVy
- RFM-värden
- Nyckeltal
- Kampanjuppföljning
- Givaruppföljning
QW5hbHlz
- Dubblett-sammanslagning
- Rensning/avpersonifiering
- Modifiera urvalsgrupper och segmentering
RiVDMyVCNnJiJUMzJUE0dHRyYQ==

Ökade intäkter
Med ökade intäkter skapas större möjligheter att uppnå er vision.
Läs mer >>
Kreativa kampanjer
Det är många organisationer som konkurrerar om dina givares plånbok. Vi kan hjälpa dig och din organisation att arbeta målgruppsanpassat med kampanjer.
Läs mer >>
Skapat för förändring
Den tekniska utvecklingen i samhället rullar på allt fortare. Inte minst för insamlingsorganisationer så gäller det att hänga med.
Läs mer >>