• Swedbank

  • Trygg-Hansa

  • Vattenfall

  • Thomas-Cook

  • com hem

  • ICLD

  • Enkelt ärendehanteringssystem för komplexa flöden

    Öka er kvalitet och få kontroll och översikt på ärenden och aktiviteter för att säkerställa  att era kunder alltid får bästa möjliga information och leverans.

    Få ett enkelt sätt att handlägga och följa upp era ärenden och uppgifter med automatiska larm eller notifieringar för att förekomma förseningar och missnöjda kunder.

    Ni kan följa upp statistik på alla ärenden för att identifiera trender och områden som behöver hanteras för att effektivisera flöden och eliminera onödiga aktiviteter.

    Vi designar lösningen utifrån er verksamhets unika krav och behov så ni kan vara säkra på att ni får maximal effekt på er investering.

  • ärendehanteringssystem

    Exempel på ärendehanteringssystem

    • Kundtjänst
    • Avtalshantering
    • On och off-boarding
    • Ansökningssystem
    • Klagomålshantering
    • Juridiska ärenden

Ärendehantering som det borde vara

Därför väljer våra kunder våra ärendehanteringssystem

  • Proaktiv ärendehantering

    Användaren får proaktivt stöd och uppföljning av sitt dagliga arbete

  • Utformat efter er

    Vi utformar ert ärendehanteringssystem efter era unika behov och önskade processer.

  • Sömlös integration

    Ärendehanteringssystemet kan integreras med alla befintliga system.

Kundcase

Läs mer om hur vi hjälpte ICLD minska sin administration med 75% genom att, med systemstöd, digitalisera och automatisera deras handläggningsprocess.

  • LÄS MER
    Volvo – Skräddarsydd systemlösning gör stor skillnad för Volvo Truck Center
    Kundcase
  • LÄS MER
    Länsförsäkringar – Automatiserar för snabbåtkomlig sjukvård
    Kundcase
  • LÄS MER
    Fullt focus på lysande verksamhetssystem
    Kundcase
  • ICLD - mindre administration i kampen mot fattigdom
    LÄS MER
    Mindre administration i kampen mot fattigdom
    Kundcase
  • LÄS MER
    Konsten att fördubbla intäkterna med befintlig personalstyrka
    Kundcase

Funktioner för alla ändamål

Anpassade funktioner för ärendehanteringssystem

    • Process & workflow

      Låt systemet anpassa sig till era verkliga processer och informationsbehov.

      Läs mer
    • Formulär

      Gör det enkelt att registrera information så ökar datakvaliten och systemanvändandet.

      Läs mer
    • Dokument & filer

      Se till att era dokument inte separeras från er process utan blir en integrerad del av flödet.

      Läs mer
    • E-post & SMS

      Låt systemet arbeta åt er. Distribuera automatisk e-post, SMS och varningar baserat på händelser och regler i systemet.

      Läs mer
    • Dashboards

      Presentera viktig information i realtid till era användare.

      Läs mer
    • Statistik

      Säkerställ rätt beslutsunderlag och analysera er verksamhetsdata på era villkor.

      Läs mer
    • Integrationer

      Säkerställ rätt masterdata och undvik dubbellagring och dubbelinmatning av information.

      Läs mer
  • Fråga mig om Ärendehantering


    Vill du veta mer om våra Ärendehanteringssystem? Kontakta mig på 08-557 778 10 eller ange dina uppgifter i formuläret så återkommer jag inom kort. 

  • niklas_blurred-3_round

  • *

Våra kunder har unika ärendehanteringssystem

Vi älskar att automatisera bort administration

Hur ser det ut?

Se exempel på ditt framtida ärendehanteringssystem
  • Ärendevy

    Ärendevyn visar all information kring ett ärende. Härifrån kan användaren följa historiken och via flikarna längst ned se ytterligare detaljer kring ärendet

  • Ärendeprocess

    För att användaren ska få en bra överblick så kan också processen visualiseras. Det skapar en bättre förståelse för helheten. Processöversikten kan användas både för att visa var ett enskilt ärende befinner sig men också visa hur många ärenden som finns i respektive process-steg